NovelToon NovelToon

ليتني لم احبك

الفصل الاول

قبل مانبدا في الروايه لازم تعملوا كام حاجه..........

اول: ضيفوا الروايه في المكتبه

تاني: اعملوا تصويت

تالت: اشترك في القناه

____________________________

الفصل الاول

في عتمه الليل في مكان شبه معزول

وقف رعد الدمنهوري اكبر زعماء المافيا بجانب سيارته السوده الفاخره وخلفه حراسه الشخصيين كان يرتد تشرت بالون الاسود وبطلون بلون الاسود وعينه الحادتن تنظران الي السياره القادمه بنحوه فجاه وقفت السياره ونزله منه عدت اشخاص ومنهم شخص يرتد بدله رماديه يدعى غيث. غيث: اهلا بشيطان يعني اي يلاي خالك توفق علي الشراكه معايا وانت عارف اني انا اللي اخدت ليلي منك،

رعد بعصبيه: لا انا مش جايه علشان صفقت المخدرات او الشراكة معاك

انا جايه علشان اخد روحك وفجاه سحب رعد سلاحه وبدا بإطلاق النيران علي غيث وحصل اشتباك بين رجالة رعد وغيث وبدا بي بموت رجالة غيث ولاحظه ذلك غيث بموت رجالته، غيث في نفسه : مافيش غيري انا لازم اهرب قبل ما رعد يقتلني، ولسه جاي يهرب اطلق رعد رصاصه في منتصف راسه وقعت جثته هامده علي الارض ، رعد: خدوه في مكان بعيد، رجالته: تمام يافندم،

***********

رعد وهو بيركب سيارته: تمام وضع

جنب جثته ادله بانه يعمل مع المافيا

رجالته: حاضر يا فندم، رعد هو يركب السياره وبدا في قيادته ويتذكر زوجته ليلي التي هربت، فلاش باك. في احدى.الحواري الشعبه بالقاهرة

في شقه بسيطه استيقظت فتاه جميله تدعي ليلي، ليلي بكسل و هي

بتحرك من علي السرير وتقول في نفسها انا تأخرت كثيراً علي انترفيو لازم اجهزه بسرعه وبدات في تحضير

ملابسها وبعد ان انتهت نظرت الي نفسها في المراه وهي تنظر لملابسها التي كانت ترتدي جيبه عند ركبه وعليه قميص بالون الاسود وتنظر الي شعرها الطويل كانت عامله ديل حصان، ليلي: اي الجمال ده، خلاص كده انا جاهزه خليني انزل بسرعه، وبعد مرور نصف ساعه امام شركة رعد الدمنهوري نزلت ليلي من التاكسي وهي تنظر الي الشركه بانبهار. ليلي: في نفسها اي الشركه ده كبيرا اوي، دخلت ليلي الشركه هي وبتبص حوليه بانبهار ليلي: هي وبسال الموظّف هو فيني مكتب السكرتيره، الموظف: ادخلي يمين هتلاقيه، ليلي: شكرا لحضرتك، ليلي: السلام عليكم انا ليلي جايه عشان اقدم في الوظيفه، السكيرتيره: تمام تقدري تنتظري دورك هناك، ليلي: في نفسه هي بتتحرك علشان تقعد علي الكرسي هو ده كلوا جايه عشان الوظيفه ده انا ماجيش جنبهم حاجه، وفجاه نادت السكرتيره لبنت اللي قدمي السكرتيره: دورك. بعد نصف ساعة. خرجت البنت هي وبتبكي من مكتب المدير. ليلي بصوت واطي: هو عمله اي خلها تبكي وسرحت ليلي في تفكيرها، السكرتيره: يا انسه ليلي دورك يا انسه ليلي: ها. السكرتيره: دورك. ليلي: اه تمام اديني دخله، في مكتب رعد الدمنهوري دخلت ليلي من غير ما ترتفع عينه، ليلي: السلام عليكم انا ليلي محمد جايه عشان الوظيفه ، رعد: تمام اتفضلي. ليلي قعدت علي الكرسي وبصت لي فوق ونظرت لرعد. ليلي في نفسه : اي ولا المز ده. رعد: يا انسه. ليلي: ها نعم يافندم، رعد: انتي واخده كليت اي. ليلي: انا وخده كليت تجاره انجليزي واشتغلت قبل كده في شركه يعني عندي خبره. رعد هو ينظر الي سي في حلوه انت احسن واحده قدمت علي الوظيفه ليلي: يعني انا اتقبلت في الوظيف، رعد: ايوه تقدري تبددي من بكره، ليلي: تمام بس عندي سوال ابقي في الشركه من الساعه كام!؟ رعد: من الساعه التاسعه صباحا بس تكوني هنا من الساعه ثمانيه ونص تمام عندك اي سؤال تاني!؟ ؛ ليلي: لا يا فندم معنديش اي سؤال رعد: تمام تقدري تفضلي، ليلي: تمام شكرا لحضرتك، رعد : العفو،

ليلي بعد ما خرجت من الشركه وركبت تاكسي وبعد نصف ساعه من الطريق وصلت ليلي امام منزله وهي تصعد السلالم وتفكر في رعد الدمنهوري صاحب العينان الحادتين ليلي في نفسه وهي تفتحه باب الشقه وتجلس علي الكرسي ياه.... رعد الدمنهوري طلع حلو اوي اي للي انا بفكر فيه ده خليني اقوم اغير هدومي علشان اكل وانام وبعد نصف ساعه وضعت ليلي الطعام علي الطاولة و بدات في تناول الطعام وبعد ما انتهت من تناول الطعام ذهبت لكي تنام، في مكان تاني في قصر رعد الدمنهوري....

رعد: جيبولي معلومات عن ليلي محمد، الحارس تمام يا فندم يكون عندك كل المعلومات من بكره، رعد: تمام تقدر تمشي، الحارس حاضر يا فندم، وبعد خروج الحارس من غرفة المكتب بدا رعد يفكر با ليلي هذه الفتاه التي لام تخاف مني وذهب رعد لكي ينام ........

في صباح اليوم التالي

في منزل ليلي. استيقظت ليلي من نومه وبتشوف الساعه في الهاتف وتقول، ليلي: ما زال الوقت بدري خليني اروح هاخد شورا وبعد ما انتهت من اخذ حمامه ذهبت في المطبخ ليكي تحضر الطعام وبعد مرور ساعتين

جلست ليلي علي مكتبه وهي تنتظر رعد. وفجاه دخل رعد الدمنهوري بكل هيبه، رعد هو ينظر الي ليلي ويقول تعالي وراء، ليلي تمام يافندم ، دخل رعد مكتبه وضعه علي كرسيه جاكت البدله وجلس. ثم سمعا صوت طرق علي الباب، رعد: اتفضلي، ليلي: انهارده عليك اجتماع في مع الوفد الإيطالي كمان ساعه بس انهارده مافيش اي اجتماعيات تانيه. رعد: تمام في واحد كملن ساعه جايه خليه يدخل علي طول، ليلي: تمام يا رعد به

بعد مرور ساعه

دخل شخص طويل وعريض و رعد به موجود ، ليلي بقلق: ايوه موجود هو منتظرك، الشخص: تمام في مكتب رعد: اتفضل، دخل الحارس ويقول ده يلي طلبته مني امبارح، رعد اتركه علي المكتب وتقدر تمشي وبالفعل تركه علي المكتب ورحل، رعد في نفسه خليني نشوف انتي مين يا ليلي، وبدا رعد بقرية الملف ليلي محمد من ملجأ الايتام وعمره 24 سنه حصلت على كلية تجارة انجليزي واشتغلت قبل كده في شركة استيراد وتصدير لمده سنه، رعد: يعني زي ما قلتي تمام كده انا اتاكدت منه وعدت ساعه دخلت ليلي المكتب على رعد، ليلي: رعد به الوفد الإيطالي وصل ومستنيك في غرفة الاجتماعات، رعد: تمام يلا معايا وفعلا ميشو الي غرفه الاجتماعيات وجلس رعد الدمنهوري علي مقدمه طاوله الاجتماعات وبداوا يتفقوا علي الصفقه الجديده وبعد انتهاء الاجتماع تحدث رعد: لليلي وهو يقول كنتي ممتازه في الاجتماع، ليلي: شكرا لحضرتك، رعد: تقدر ي تمشي. ليلي: بس انا لسه ماخلصتش شغلي، رعد: لا ده اجازه مني علشان تعبك وقت الاجتماع، ليلي: شكرا يافندم، وبعد مرور شهر من دون الاحداث تذكر غير اني رعد بدا يعجب با ليلي وليلي هكذا في يوم كانت ليلي في مكتب رعد، ليلي: انهارد في حفله بس مش محددين هي حفله اي، رعد: في نفسه ده اكيد حفلة زعماء المافيا ليلي: يافندم، رعد: ها ايوه ده حفله عاديه، ليلي: طيب انا ينفع اروح معاك ، رعد: ايوه انا هاجي اخدك علي الساعه سبه وهبعتلك فستان، ليلي بفرحه: تمام يا رعد به، رعد: تمام تقدري تمشي علي بيتك وانا هبعتلك الفستان كمان ساعتين، ليلي تمام انا استاذن، رعد: باي. في منزل ليلي، سمعت ليلي صوت طرق الباب ذهبت ليلي لكي تفتح الباب ، رجل التوصيل: اتفصلي يا هانم، ليلي: اي هو ده، رجل التوصيل: ده من رعد به، ليلي: اه فهمت وشكر جدا، وبعد ما غلقت الباب اي الجمال ده خليني اروح اجهز نفسي وبعد ساعه انتهت ليلي من تحضير نفسه وهي تنظر الي المراه وتنظر الي الفستان باالون الازرق وشعرها الطويل المنسدل علي ظهرها وعلي وجه التي كان به بعض مساحيق التجميل ثم نظرت الي هاتف الذي كان يرن لترا من المتصل فاوجد رعد، ليلي: الو يارعد به، رعد انا مستنيكي تحت بيتك، ليلي: انا نزله يلا سلام ، نزلت ليلي بسرعه وجدت سيارة رعد وقفه فتحت ليلي باب السياره، ونظرت الي رعد الذي كان ينظر له بكل اعجاب من جماله ليلي: رعد به ، رعد: ها، ليلي: مش يلا نمشي، رعد هو يتحرك با السياره

تمام وبعد مرور ساعه وصلو الحفله نزل رعد من السياره وذهب لكي يفتح الباب لي ليلي، ليلي باحراج شكرا رعد: العفو ودخلوا كل من رعد وليلي الي القاعه ونظر اليهم الجميع ليلي في نفسه: هو له كلهم ينظرون الينا، رعد وهو يذهب الي مجموعه من زعماء المافيا التي كانت مكون من رجالنا وبنت التي كانت تنظر الي رعد بي نظرات اعجاب ، خليكي هنا ، ليلي: تمام يا رعد به بدأت في مشاهدت رعد وهو يتحدث الي زعماء المافيا ، عند رعد.ادهم اهلا وسهلا با الشيطان، رعد: اهلا بيك، مها: ما تعرف با الانسه، رعد ده السكرتيره الشخصية بتاعتي وبدا في الحديث عن الصفقات وعند ليلي التي كانت تشاهد رعد من بعيد مره واحده اجي صوت من وراء ليلي وكان يقول الجميل بيعمل اه واحده، ليلي نظرت وراها فوجدت شخص يرتدي بدله سودا ، ليلي بانزعاج: هو انت مين، رد الشخص انا غيث، ليلي بصوت فوي وهي ترحل عنه طيب يا شاطر روح العب يعيد ثم تركته لوحده وخرجت الي الحديقه التي فيه حمام سباحه وبدات في تنشق الهواء الصافي فجاه وجدت فتاه امامه ، مها بعصبيه: ابعدي عن رعد، رعد ليا انا وحدي، ليلي ببرود: انا السكيرتيره بتاعت رعد به ، مها بعصبيه من استفيزاز ليلي وهي تدفع ليلي الي حمام السباحه مها: انتي هتموتي هنا، مشت مها وسبت ليلي اللي كانت بتغرق ونزلت الي اخر حمام السباحه وفقدت أنفاسه وفجاه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! انتظرونا الفصل الثاني لكي نعرف اي يلا هيحصل لي ليلي علي سوف تموت او تعيش الفصل التاني هينزل يوم التلات واكتولي في التعليقات اي رايك في الروايه وبس باي 🫶♥

لمزيد من التشغيل واللعب ، يرجى تنزيل تطبيق MangaToon

تحميل PDF للرواية
NovelToon
فتح الباب إلى عالم آخر
لمزيد من التشغيل واللعب ، يرجى تنزيل تطبيق MangaToon