رايتك ملتزمه فاحببتك
البارت الاول رايتك ملتزمه فاحببتك 🫂
في صباح مبكر في ساعه السابعه صباحه تحديدا في محافظه الجيره
تستيقظ اميره على صوت المنبه للذهاب الي المدرسه
من الجانب الاخر يستيقظ زين ايضا للذهاب الي الوضوء على ان يلحق يصلي ويجهز الي المدرسه
زين
زين يارب الحق اجهز وامشي الي المدرسه قبل مادكتور يوصل
زين
وبعد تجهيز كتير وتوتر قدر زين يوصل قبل الدكتور ودخل المحاضره وعند ذهب وداخل الى المحاضر فانصدم في اميرا
زين
زين: انا غبي بردو مانتي اللي طالعه تجري قدامي وخبطي فيه
اميره
انت اللي مستعجل للدخول انت مش شايفني داخله مفروض ادخل قبلك
اميره
اي مش عاجبك.......؟! 🤨
???
يالله ياجماعه المحاضره هتبدء
زين
زين: حاضر يادكتور...! 😊
اميره
اميره: بصت لي زين بقرف ودخل المحاضر...؟ 😒
زين
زين: بص بتعجب 🤨وابتسم ابتسامه خفيه 🙂ودخل ايضا الي محاضر...،
وبعد انتهاء المحاضر خرجت الطلاب الي ارض الجامعه لكي يتنزهو ويتمتعو بواجباتهم في المشاه
زين
كان زين يتمشه وحيده بعيدا عن اصدقائه ويفكر في اميره لانها اعجبتهو جرائتها وعيونها الخضراء
صحيح نسيت اقولكم الشخصيات
زين كان ابيض البشر وشعره اسود اللون
وعينه علسيان وكان وسيم جدا ويهتم بصحته ولياقته البدنيه
ام اميره كانت بيضه البشره وبشرتها حساسه جدا ومثيله للدهشه
وعينها خضراء وشعرها اصفر اللون وجميل جدا عند تريحتو للامام وكانت تلفت كل الانظار من جميلها الساطع
???
زين زين.... قطع تفكير زين في اميرا
زين
زين يخربيتك اي يابني انا مش قتلك لما تلاقيني سارح متندمش
???
احمد.....؟ بص تحتيك كده
زين
بص تحتيه كان واقف على حرف البئر الذي كان في حوش الكليه.....!؟؟
فانصدم ورجع بعيدا بسرعه مثل البرق وكان ان يقع من الرعب الذي كان فيه
???
احمد صدقت بقا اني لازم افوقك من السرحان
زين
زين بخذان نفس طويل شكرا بجد ياحمد كاد ان اقع
???
احمد تعاله نقعد في الكافيه ونشرب حاجه ترد روحك وبمره تقولي اي اللي كنت سرحان فيه
وذهبو الي كافيه الجامعه لكي يشربو شي سخن
البارت الاول رايتك ملتزمه فاحببتك 🫂
في صباح مبكر في ساعه السابعه صباحه تحديدا في محافظه الجيره
تستيقظ اميره على صوت المنبه للذهاب الي المدرسه
من الجانب الاخر يستيقظ زين ايضا للذهاب الي الوضوء على ان يلحق يصلي ويجهز الي المدرسه
زين
زين يارب الحق اجهز وامشي الي المدرسه قبل مادكتور يوصل
زين
وبعد تجهيز كتير وتوتر قدر زين يوصل قبل الدكتور ودخل المحاضره وعند ذهب وداخل الى المحاضر فانصدم في اميرا
زين
زين: انا غبي بردو مانتي اللي طالعه تجري قدامي وخبطي فيه
اميره
انت اللي مستعجل للدخول انت مش شايفني داخله مفروض ادخل قبلك
اميره
اي مش عاجبك.......؟! 🤨
???
يالله ياجماعه المحاضره هتبدء
زين
زين: حاضر يادكتور...! 😊
اميره
اميره: بصت لي زين بقرف ودخل المحاضر...؟ 😒
زين
زين: بص بتعجب 🤨وابتسم ابتسامه خفيه 🙂ودخل ايضا الي محاضر...،
وبعد انتهاء المحاضر خرجت الطلاب الي ارض الجامعه لكي يتنزهو ويتمتعو بواجباتهم في المشاه
زين
كان زين يتمشه وحيده بعيدا عن اصدقائه ويفكر في اميره لانها اعجبتهو جرائتها وعيونها الخضراء
صحيح نسيت اقولكم الشخصيات
زين كان ابيض البشر وشعره اسود اللون
وعينه علسيان وكان وسيم جدا ويهتم بصحته ولياقته البدنيه
ام اميره كانت بيضه البشره وبشرتها حساسه جدا ومثيله للدهشه
وعينها خضراء وشعرها اصفر اللون وجميل جدا عند تريحتو للامام وكانت تلفت كل الانظار من جميلها الساطع
???
زين زين.... قطع تفكير زين في اميرا
زين
زين يخربيتك اي يابني انا مش قتلك لما تلاقيني سارح متندمش
???
احمد.....؟ بص تحتيك كده
زين
بص تحتيه كان واقف على حرف البئر الذي كان في حوش الكليه.....!؟؟
فانصدم ورجع بعيدا بسرعه مثل البرق وكان ان يقع من الرعب الذي كان فيه
???
احمد صدقت بقا اني لازم افوقك من السرحان
زين
زين بخذان نفس طويل شكرا بجد ياحمد كاد ان اقع
???
احمد تعاله نقعد في الكافيه ونشرب حاجه ترد روحك وبمره تقولي اي اللي كنت سرحان فيه
وذهبو الي كافيه الجامعه لكي يشربو شي سخن
لمزيد من التشغيل واللعب ، يرجى تنزيل تطبيق MangaToon